Trening Tržišno delovanje

U pitanju je trening koji nije namenjen sticanju preduzetničkih veština za pokretanje sopstvenih poslova, već za unapređenje rada postojećih firmi. Krenimo redom, sa preduslovom koji prethodi ovom treningu.

Nakon što kompleks bude izgrađen i kada budu obezbeđena sredstva za realizaciju kompletnog seta obuka, dok budu trajali treninzi u okviru komponente namenjene radu na sebi, firme iz sektora malih i srednjih preduzeća će biti pozvane i među odazvanim izabrane firme koje će biti povezane sa ovim treningom. Cilj treninga jeste da, koristeći odgovarajuće resurse, tim polaznika kreira određena rešenja za unapređenje poslovanja privrednog subjekta. Tokom obuke će to biti probno rešenje, na kome će se polaznici učiti, a poslovnom subjektu se to može svideti ili ne, svakako će dobijena rešenja dobiti na poklon. Benefit treninga jeste da nakon završenih svih obuka, uz veštine i znanja koji su stečeni, ovaj tim pomenuti model primenjuje za druge firme, pronalazeći rešenja za njihova poslovanja, pri čemu će se ta usluga naplaćivati, što je još jedan od mogućih izvora prihoda programa u budućnosti.

Ukoliko to priroda kreiranih rešenja zahteva, firme će morati da angažuju nove ljude, zaposlene, da obavljaju aktivnosti u svrhu postizanja i održavanja poboljšanja, ali mogu izabrati i opciju da tim koji je kreirao za njih rešenje, bude eksterna podrška toj firmi. U tom slučaju bi organizacija imala saradnički odnos sa firmama, pratila bi njihov rast na ugovoreni period i od ostvarenog prihoda uzimala dogovoren procenat.

Tokom treninga bi se sticale veštine i u sferi marketinga, menadžmenta, upravljanja firmom, zakonskih regulativa, što bi na neki način bila i dopuna prethodnog treninga (Razvijanje planova za iskorišćenje utvrđenih tržišnih šansi).

Trajanje treninga – 15 dana, raspoređeno po modulima sa manjim brojem dana.

Carpe Diem – socijalno preduzeće